4 Mart 2011 Cuma

disko sineği - 23.02.2011, 02.03.2011

buralar kaçıyor, yakalayamıyorum.
başım dönüyor bu aralar, kafam klavyelere düşüp düşüp, geri kalkıyor, iş yapıyorum ben ya!
öhm, neyse.
23 şubat tarihli pek içime sinmeyen programı buraya ekleyesim yoktuysa da, sırayı bozmayayım, çıkıntılık yapmayayım diyerek kendimi tutmamaya karar verdim.

şöyle ki:


23.02.2011

Ólafur Arnalds - Fok
Radiohead - Little By Little
Kemopetrol - Everything Under Control
Jazzanova - Try
K2R Riddim - Dub en do mineur
GROOVE ARMADA - History
Kid Loco - Confession (Parov Stelar Remix)
Nurses - Manatarms
Hushpuppies - Comptine
Travis - Happy To Hang Around
Cake - Short Skirt / Long Jacket
Prinzhorn Dance School - Seed, Crop, Harvest
Midlake - Young Bride

02.03.2011

The Morning Benders - lovefool (cardigans cover)
Noah and the Whale - 5 Years Time
The Magic Numbers - Mornings Eleven
Adele - Rolling In The Deep
The Black Keys - Too Afraid To Love
The Phenomenal Handclap Band - Baby
Valgeir Sigurosson - focal point
Ólafur Arnalds - 3055
Beach House - Zebra
The Kooks - Cap
Museum - To Have Or To Be
Patrick Wolf - Oblivion
My Brightest Diamond - Inside A Boy
Poloroid - So Damn Beautiful

şu ve de bu ise gömçürünüz diye hazırlandı.
hamurlarında sevgi, emek, özveri var.
büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden.

0 vız:

Yorum Gönder